شناسهٔ خبر: 154385 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: قدس خبر

استقرار چادرهای کمک به سیل زدگان در نقاط مختلف شهرستان قدس

سیل تبریز به همت جهادگران شهرستان قدس، چادرهایی جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان شمال کشور در نقاط مختلف شهر مستقر شده است.

به گزارش «نماینده»، کمک به سیل زدگان نیازمند روحیه جهادی و غیرت انقلابی است. در شهرستان قدس، به همت جهادگران چادرهایی در نقاط مختلف شهر جهت جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان شمال کشور، مستقر شده است.

سرهنگ فیاض اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، در ارتباط با جمع آوری کمک‌های مردمی‌ به سیل زدگان و با توجه به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مردمی و ورود دستگاه‌های عمومی به عرصه امداد و جبران خسارت ها، اظهار داشت: وقوع سیل در استان های مازندران و گلستان که خسارت های تلخ و زیان آوری را به دنبال داشته است، برای تأمین برخی اقلام نیاز ضروری به کمک های مردمی است. شهروندان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی مانند پتو، سبدغذایی شامل برنج، روغن، کنسرو و قند را به مراکز جمع آوری واقع در میدان امام حسین، حوزه حضرت ولی عصر(عج) و میدان آزادی و میدان مصلی، گروه جهادی فاتحان و سازندگان، حوزه ۱۵۳ حضرت ولی عصر(عج) و بلوار انقلاب، حوزه ۱۵۵ بیت المقدس، پایگاه بسیج شهید مسکینی تحویل دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما